2010. október 17., vasárnap

Ajtóba dísz, minden ünnepre!

Tavaly mentettem le a képet, már nem tudom honnan, de azt igen, hogy nagyon megtetszett és eltökéltem idén elkészítem.

Hogy ne csak egyszer élvezhessük az ajtóba, elkészítettem már most, őszi hangulatba.

Hozzávalók:
- 1 virágcserép vagy műanyag kaspó
- faágak(hajlékonyak)
- tuja ág
- raffia
- drót
- föld
- őszi díszek
- üvegfesték

A hidegre való tekintettel beköltöztem a szobába (be kell készíteni sok szórólapot, és egy seprűt is).
A kaspót megtöltöttem földel(vettem virágföldet, mert az kellően lágy) ebbe szurkáltam bele az ágakat, teljesen a szélén. A földet jól ledöngöltem. Az ágak tetejét dróttal összekötöztem, és egyforma méretűre vágtam.
Ezután teleszurkáltam a tujaágakkal és díszítettem ősziesen. Tököt szúrtam bele.
A kaspót pedig narancssárga üvegfestékkel díszítettem.
Íme a helyén.
Terveim szerint decemberbe kicserélem karácsonyosra a díszeket.
Cserépbe lett volna az igazi, de hirtelen csak ezt leltem.
Az ötletadó:
by. Szandi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése